piątek, 21 czerwca 2013

~~~ OGŁOSZENIA PARAFIALNE ~~~

Mam do was dwie sprawy.

1) Pierwsza dotyczy rozdziału. Wywiązaliście się z umowy nawet z nawiązką (zamiast 7 komentarzy było 8 ^^ ahh fejm musi się zgadzać xd), więc rozdział pojawi się dzisiaj, ba dum tss. Nawet przyznam się, że wstałam dziś o 8:30 (ÓSMA TRZYDZIEŚCI!) i nie poszłam do szkoły (OLAŁAM MATEMATYKĘ ;C), żeby pisać dla was ten rozdział - co z tego, że byłam jeszcze w kinie na "The Bling Ring" (swoją drogą mam co do niego mieszane uczucia ;/). Wstawię dzisiaj pod wieczór.

2) Moja kochana przyjaciółka, z którą właśnie siedzę, a jej pies grzeje mi udo, ma bloga Dramione. Jest leniwa i pisze na pół strony, bo nie ma motywacji ;/ Będziecie tacy kochani i dacie jej ją? Always Magic to blog Desi. Zaczyna się spoko, ma potenszyl, a oczy są hipnotajzing. Zaglądajcie, czytajcie i zostawiajcie ślad w postaci komentarza i obserwacji :D

To tyle, do "przeczytania" wieczorem :)

3 komentarze:

  1. co do info nr 1 domysł się jak się cieszę :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D a co do 2 zaraz zajrzę pozdrów koleżankę i psa xD jakiego masz pieska :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Podaj linka do bloga koleżanki :D jak masz chwile oczywiście

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziubki link do bloga jest podany - always magic. Wystarczy kliknąć na nazwę :D A piesek to Paks, york. Moja psina jest zazdrosna xd

    OdpowiedzUsuń