poniedziałek, 15 lipca 2013

Konkurs związany Her Draco i drugim blogiem Dramione!

WAŻNY EDIT: Konkurs nieaktualny! Jedyne zgłoszenie zostanie nagrodzone wstępem do prologu :D

Dziubki, rozdział rodzi się w potwornych bólach i nic nie chce wyjść. Mam 2 strony. Dużo opisów, mało akcji. Ba dum tss. Ale taki już będzie i nic go nie zmieni.

Ale nie o tym chciałam napisać. Jak już wiecie po zakończeniu tej historii, której długość przewiduję na 50 rozdziałów + epilog, zabieram się za pisanie kolejnego Dramione pt.: "Love, Draco". Blog jest już założony, ale póki co mam do niego dostęp tylko ja. I na razie tak pozostanie ;)

Konkurs, o którym mowa w tytule, polega na wysłaniu mi zdjęć (najlepiej o dużych wymiarach) przedstawiających bohaterów mojego opowiadania. Są to: Hermiona Granger (chodzi mi o bardziej zdjęcia Emmy niż filmowej Hermiony, ale ona również może być), Harry Potter, Ginny Weasley (tu przychylniejszym, tak jak w wypadku Miony, okiem będę patrzeć na sesje Bonnie), Blaise Zabini, Pansy Parkinson (jedynie zdjęcia Scarlett Byrne!), Tracey Davis, Teodor Nott, Ron Weasley, Luna Lovegood (jedynie zdjęcia Evanny Lynch!), Julietta Moore, Neville Longbottom, Alexander Brown, Astoria Greengrass, rodzice Hermiony (niekoniecznie filmowi - byle para na zdjęciu w miarę do niej podobna - tzn kobieta brązowe włosy, mężczyzna dowolnie), Syriusz Black, Lucjusz i Narcyza Malfoy (para na zdjęciu) oraz, uwaga uwaga, babcia Hermiony (która pojawi się w rozdziale 19) i Margaret White (również dowiecie się o niej więcej z rozdziału 19). Bardzo ważne, by na zdjęciu nie było żadnych napisów lub znaków wodnych (małe podpisy stron, które można przyciąć są akceptowalne).

Ponieważ ani babcia Rose ani Margaret nie występują jeszcze w opowiadaniu scharakteryzuję wam pokrótce ich wygląd i cechy charakteru, które na wygląd wpływają.

Babcia Rose to starsza kobieta około 60-70 lat, ale dobrze się trzymająca. Ma poukładane siwe włosy, które nosi krótko i zakręca je. Nosi okulary. Jest elegancka i bardzo często się uśmiecha. Pozostawiam dużą interpretację jej wyglądu, ale proszę nie przysyłajcie mi zdjęć bardzo starych babć, bo pani Rose nieźle się trzyma i ma dużo sił :D

Margaret jest dziewczyną w wieku dwudziestu-kilku lat. Jest brunetką i ma proste długie włosy. Nosi okulary z czarnymi oprawkami. Jest krawcową, ubiera się schludnie. Jest niesamowicie sympatyczna i roześmiana. Bardzo sumienna.

Tyle tego pisania, a wy nadal nie wiecie co będziecie z tego mieli... Otóż, dziubki moje kochane, Expecto zacznie pisać "Love, Draco" na kilka rozdziałów przed końcem "Her Draco" i zacznie je publikować na blogu! ALE NIE BĘDĄ ONE WIDOCZNE DO CZASU, GDY SKOŃCZĘ PISAĆ TO OPOWIADANIE. Kto jest mądry już się domyśla nagrody. Otóż nagrodą za najlepszy wg mnie zestaw zdjęć będzie wgląd w posty, które będę publikować przed innymi czytelnikami!

Mam nadzieję, że nagroda jest wystarczająca, by prosić was o udział w tym skromnym konkursie ;) Poprawne zgłoszenie musi zawierać wszystkie zdjęcia wymienionych postaci. Można przysłać maksymalnie po 3 zdjęcia do każdego bohatera. Zwycięzca zostanie o wygranej powiadomiony mailowo, a rozdział po zakończeniu konkursu będzie zadedykowany dla niego :)

Mail, na który przysyłajcie zdjęcia to: fremioneblog@gmail.com

Konkurs trwa od 15 lipca do 21 lipca. Mam nadzieję, że sporo z was zdecyduje się wziąć w nim udział. Zapraszam i powodzenia!

10 komentarzy:

  1. Czyli wszystkie zdjęcia mają być osobno?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W jednym mailu mają znaleźć się po max 3 zdjęcia KAŻDEJ postaci. Zdjęcia nie mogą być ze sobą złączone ani przedstawiać pary (chyba, że napisane jest inaczej). Mam nadzieję, że wyjaśniłam.

      Usuń
  2. Nominowałam cię do Liebster Award :) Więcej informacji na moim blogu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A gdzie pytania? :D "Stwierdziłam, że nie będę nominować, bo i tak już cała zabawa się skończyła." Na pewno mnie nominowałaś? o.o xd

      Usuń
  3. Hmmm szkoda, że jestem na wakacjach i mam do dyspozycji tylko tablet, bo to utrudnia sprawe zapisywania zdjęć itd., więc zastanowie się jeszcze nad wzięciem udziału ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Może się zdecyduję. Znam się trochę na grafice, więc czemu, nie?
    Jedno pytanie, czy na tych zdjęciach pod spodem mogą być napisy typu "Hermiona Granger", "Draco Malfoy"(w takim sensie, żeby można było wiedzieć, co to za bohater/bohaterka) czy raczej, nie?

    Pozdrawiam i zapraszam na nowy rozdział:
    http://marceline-story.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Witaj, zostałaś nominowana do THE VERSATILE BLOGGER AWARD, więcej informacji tutaj - http://jestes-miloscia-moja.blogspot.com/p/the-versatile-blogger-award.html

    OdpowiedzUsuń