środa, 25 grudnia 2013

A Very Dramione Christmas!

Prolog

        Kiedy zamykam oczy i uciekam myślami, wciąż mam szesnaście lat. Wciąż spaceruję ciągnącymi się w nieskończoność korytarzami Hogwartu. Widzę wszystkich znajomych z lat szkolnych, uśmiecham się do nich. Jednak to nie oni przyciągają moją uwagę. W tłumie uczniów zawsze wypatruję jego. Szukam go nieraz godzinami i za każdym razem nie mogę go odnaleźć. Budzę się rano i wstaję z łóżka po cichu, by nie obudzić mojego męża. Kieruję się w stronę łazienki i spoglądam w lustro. Zawsze odchodzę od niego jak najszybciej, nie mogąc uwierzyć, że nie jestem już tą młodą i roześmianą nastolatką.

        Byłam zupełnie inna. Radosna, błyskotliwa, pełna energii do życia. Jednak wraz z zakończeniem nauki w Hogwarcie, zniknęłam. Swoje życie traktuję na równi z rolą teatralną w jakiejś beznadziejnej sztuce. Zarówno aktorzy jak i widownia są zmęczeni oglądaniem kiepskiego spektaklu, ale ciągną to dalej, byle do końca. Nie spodziewam się oklasków, bo zawsze byłam i będę okropną aktorką. Wiedzą to mój mąż jak i moi przyjaciele.
Monotonność mojego życia bywa czasami bardzo przytłaczająca, ale na ogół pasuje mi rola gospodyni domowej. Nie ciągnie mnie do pracy, póki co nie jestem na to jeszcze gotowa. Cieszę się, kiedy widzę uśmiech na twarzy mojego męża. Jestem szczęśliwa, kiedy on jest szczęśliwy. Mimo tych lat, które spędziliśmy razem, nigdy nie będę w stanie powiedzieć mu, że go kocham. Nie mogłabym go okłamać.

        Tak, to nie miłość skłoniła mnie, by zostać jego żoną. To przyjaźń i długoletnie przywiązanie. Mój świat legł w gruzach już dawno temu i nie było powodu, by za nim płakać. Kiedy więc dostałam szansę zaczęcia wszystkiego od początku, nie wahałam się ani chwili. Uszczęśliwiłam tym wiele osób w swoim bliższym i dalszym otoczeniu. Łudziłam się, że kiedyś uszczęśliwię tym czynem również siebie.

        Dziwne zjawisko, sen. To odzwierciedlenie​ twoich najgłębszych pragnień i lęków jednocześnie. Niektórzy potrafią je kontrolować i przez te kilka godzin żyć tak jak zawsze chcieli. Niektórzy, w tym ja, bezczynnie patrzą jak wszystkie najgorsze i najlepsze chwile splatają się w jedno. Wszystkie zdarzenia, które starannie wymazuję z pamięci za dnia, wracają do mnie nocą. Jestem jak Syzyf, moja praca nigdy się nie skończy.


                Bo miłość jest jak blizna, nie usuniesz jej tak łatwo.

~~~ OGŁOSZENIA PARAFIALNE~~~

Wiecie co to jest? Prolog. A czego? Następnego Dramione. A kiedy startuje? A już w lutym!

Z okazji świąt, ponieważ nie miałam okazji schować się pod choinką każdego z Was, postanowiłam wstawić prolog jako mój prezent dla Was. Mam nadzieję, że jedzonko smakowało, a prezenty nie mogły zmieścić się pod drzewkiem. Dziś jest dzień Bożego Narodzenia, więc życzę Wam wszystkiego dobrego. Wykorzystajcie ten czas dobrze :)

Wiecie, mam taki ambitny plan, żeby skończyć tę historię do Sylwestra włącznie (ostatni rozdział pojawiłby się na minutę przed Nowym Rokiem ;D), ale nie wiem jak mi to wyjdzie. Mam również zamiar naskrobać jakąś krótką świąteczną miniaturkę związaną z obrazkiem, który wstawiam. No nic, zobaczymy.
Jeszcze raz wszystkiego najlepszego potworki <3

PS Pochwalcie się co dostaliście na święta! Ja "Wołanie Kukułki", "Trafny Wybór", 2 kurty indyjskie, Chanel 5, kilka czekolad szwajcarskich, pamiętnik (który zrobiłam sama dla siebie, ahahah), śliczną ręcznie malowaną szkatułkę, trochę hajsu i... ZMIENIACZ CZASU z The Noble Collection :D Aż się poryczałam jak otwierałam gablotkę, żeby go wyjąć <3
THE BEST PRESENT EVER!

23 komentarze:

  1. też dostałam Chanel 5, koszulkę z Insygniami Śmierci i kaskę :D
    Prolog świetny, bardzo zachęca do czytania dalszej części. Szkoda, że zacznie się dopiero w lutym.
    pozdrawiam ;>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Huhuhu piąteczka za Chanelkę xd Och, koszulkę to ja muszę sobie sprawić *-* W najbliższym czasie też chcę kupić bluzę/bluzkę z np Hi! I'm a dementor, nomnomnom your soul :D Albo coś związanego z Gryffindorem? Ogarnie się xd
      Oj tam, styczeń minie jak z bicza strzelił, więc nie ma co się martwić :D Cieszę się, że zostaniesz ze mną :)
      Buziaki,
      E.

      Usuń
  2. Napewno bede czytala ^^

    Dramionka.
    http://swiat-wedlug-mnie-dramione.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapowiada się ciekawie :)

    A przy okazji zapraszam na prolog mojego Dramione:
    http://malfoy-and-granger.blogspot.com/
    Twoja opinia byłaby dla mnie bardzo ważna.

    OdpowiedzUsuń
  4. Co tu dużo mówić... Jak dla mnie jest świetny ^_^
    Z resztą co by nie było Twoje prace zawsze mi się będą podobać :*
    Jak dla mnie to Prolog jest dość intrygujący ;) Spodobał mi się i już nie mogę doczekać się aż zobaczę pierwszy rozdział do tego cudeńka :D
    A co do miniaturki... to pjona, bejbe! :D Mam podobny obrazek, do którego też planuję coś napisać, hue, hue, hue :D W każdym razie już nie mogę doczekać się Twojej ^_^

    Gratki jeśli chodzi o prezenty ^_^ Ty już wiesz, co dostałam ;)

    Pozdrawiam i życzę weny przede wszystkim!

    ~ Świąteczna Pure - Blood Princess

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny prolog, na pewno będę czytać twoją następną historię Dramione :) Uwielbiam twoją twórczość.
    Świetny prezencik mi zrobiłaś na dokładke :D
    Wesołych Świąt i Szalonego Sylwestra!
    Zapraszam do siebie jakbyś miała chwilkę czasu: http://blinny-story.blogspot.com/ :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że podobał ci się prolog i że zostaniesz ze mną ;) Również wszystkiego najlepszego :)
      E.

      Usuń
  6. SSSUUUUPEEEEERRRR!
    Nowy blog, już nie mogę się doczekać.
    Mam nadzieję że twój plan na skończenie tego bloga wypali bo już się niecierpliwie jeśli chodzi o zakończenie. :*
    PS tobie też WESOŁYCH ŚWIĄT

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe już niedługo będzie nowy, wg mnie piękny, rozdział. Nie będzie w nim dużo Dramione, raczej wątek poboczny, ale istotny dla Her Draco :) Myślę, że wszyscy będziecie zadowoleni, bo rozdział wyszedł naprawdę cud, miód, malinki <3
      Raczej powinnam się wyrobić do Nowego Roku :)
      E.

      Usuń
  7. O Boże.Weszłam tutaj jak codzień a tu taka niespodzianka.Jaki wspaniały prezent.Ja tak samo miałam jak dostałam naszyjnik znakiem insygni ;)) mam nadzieję,że przetrwamy razem kolejny blog ;) teraz życzę już udanego sylwestra ;3 / Sandraaa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przetrwać na pewno przetrwamy :D Tyle, że myślę, że historia zajmie mi co najmniej rok, a nie jak ta pół roku :) Wspaniały prezent to będzie jak wstawię rozdzialik :D
      Również życzę udanego Sylwestra!
      E.

      Usuń
  8. Prolog jest po prostu mega :) Również życzę Ci Wesołych Świąt :* a dostałam trochę ciuszków, kosmetyków i oczywiście słodyczy :) Udanego Sylwkowego :)
    Pozdrawiam i całuję :*
    Nevaeh Black

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :D Fajne prezenty, szczególnie słodycze, omnomnomnom xd
      E.

      Usuń
  9. Ja dostałam deskorolkę z akromantulą i zestaw do rysowania węglem (pierwszą rzeczą jaką narysowałam był Hogwart).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo fajny prezent :D W szczególności deskorolka. Kiedyś próbowałam się nauczyć jeździć, ale to chyba nie dla mnie xd
      E.

      Usuń
  10. Przepiękny prolog! Coś czuję, że będzie to wspaniała historia! Czyżby dramat? Osobiście kocham dramaty *.* Czekam z niecierpliwością do lutego - szóstego mam urodziny, więc zaczęcie Twojego nowego dramione będzie wspaniałym prezentem! :)

    Jestem zazdrosna o ten Zmieniacz Czasu! Też pewnie bym się popłakała :) ♥ Ja nie dostałam nic Potterowskiego, ale i tak książki, które otrzymałam wywołały uśmiech na mojej twarzy (Pamiętnik i Staying Strong Demi Lovato;)). Do tego perfumy, słodycze, komplet biżuterii (w tym kolczyki z pandami *.*) oraz płytę Imagine Dragons :) ♥

    Już nie mogę doczekać się, by przeczytać świąteczną miniaturkę!

    Wesołych Świąt oraz udanego i szalonego Sylwestra!!! :D

    P.S Zapraszam do siebie http://dramione-wciaz-cie-kocham.blogspot.com
    Zależy mi na Twojej opinii :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Coś w rodzaju dramatu :) Będzie w niej postać niekanoniczna, która odegra dość znaczącą rolę :D Ale spokojnie, nie będzie kolejną siostrą Draco xd Prolog i blog będą dostępne 14 lutego.
      Dragons są super :D Uwielbiam ich piosenki.
      Świąteczna miniaturka rodzi się w bólach i w końcu może wyjść z niej Sylwestrowa, ale oj tam xd Grunt, że rozdział już jest :D
      Wesołych i miłej zabawy :D
      E.

      Usuń
  11. Prolog bardzo mi się podoba. Zaciekawił mnie i nie mogę się już doczekać, aż podasz adres nowego bloga :) Aaaa... Czekam na miniaturkę ! I oczywiście na kontynuację tego opowiadania. Trzymaj tak dalej ! :) Zazdroszczę Zmieniacza, wiesz może gdzie taki kupić? Ja dostałam 5 książek, biżuterię, ogromny kubek na herbatę z parą grubych wełnianych skarpet, zestaw w sam raz do czytania książek, czy Twojego bloga i oczywiście pieniądze. Czekam z utęsknieniem! Dodawaj jak najszybciej ! xoxo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozdzialik już jest :D Fajne prezenty dostałaś :D
      Zmieniacz czasu jest dostępny na allegro, ale też na oficjalnej stronie The Noble Collection :)
      Adres już w lutym :D Dokładniej 14-tego :) Walnę wam prezent na Walentynki :D
      E.

      Usuń
  12. Cudowny prolog.
    Z niecierpliwością czekam na rozpoczęcie opowiadania.
    Pozdrawiam
    Hermione Granger

    OdpowiedzUsuń