niedziela, 16 października 2016

Expecto bawi się w internecie

Cześć miśki pyśki!

Może ktoś tu jeszcze zagląda, mimo że blog jest skończony. Chciałabym Wam tylko powiedzieć, że po kilku namowach pisanych do mnie na maila, postanowiłam opublikować Her Draco również na Wattpadzie. Osobiście nie lubię tej aplikacji, głównie przez brak akapitów i możliwości justowania tekstu, ale czego się nie robi dla Was :D

kliknij w okładkę!

Poza tym, chciałabym Wam przypomnieć, że obecnie tłumaczę opowiadanie short-circuit-soulmate zatytułowane "A Fine Line Between Love And Hate". Jest podobne klimatem do "Her Draco", więc powinno się Wam spodobać. Póki co znajdziecie je tutaj, ale planuję na dniach rozpocząć jego publikację również na Wattpadzie.
Buziaczki,
E.

7 komentarzy:

  1. Uświadomiłam sobie, że Her Draco było drugim opowiadaniem, które przeczytałam odnośnie Dramione i właśnie też przez nie zakochałam się w tej parze. Aż się łezka w oku kręci jak pomyślę kim wtedy byłam i co wtedy się działo! Z czasem odeszłam od Dramione, później w ogóle zaprzestałam pisania, jednak sentyment został :) Może napiszesz do Her Draco taki " po epilog"? Co było dalej, tak po 20 latach ? Pomyśl o tym !
    Pozdrawiam
    Endory

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aww to miłe :) Co do "poepilogu" - nie planuję czegoś takiego. Zamknęłam Her Draco tak jak chciałam, przesłodzone i naiwne, nie będę teraz w nim niczego psuć, bo na swój sposób w tym całym cukrze, lukrze i swojej głupocie jest dla mnie wyjątkowe.
      Pozdrawiam,
      E.

      Usuń
  2. Ja się bardzo cieszę, bo sama mam konto na Wattpadzie. W takim razie może przypomnę sobie to opowiadanie szybciej niż myślałam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to super! Publikuję powoli, przez kilka ostatnich dni rozdział na dzień. Ogółem jak na to, że nie czytał tego chyba nikt (przynajmniej jeszcze nie dał o sobie znać) ze starego bloga i na tak krótki okres "wiszenia" na wattpadzie statystyki 146 wyświetleń i 14 głosów jest dla mnie zadowalające. Choć, obviously, wolałabym więcej :)
      Planuję też publikację tłumaczenia na wattpadzie, więc stay tuned.
      Pozdrawiam,
      E.

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Mam taką nadzieję. Kiedyś. Nie chcę nic obiecywać, ale naprawdę tęsknię za pisaniem. Nie miałam czasu na tłumaczenie przez olimpiadę, a potem nie miałam czasu, bo nadganiałam szkołę po olimpiadzie i to tak wszystko się piętrzy ze sobą. W wakacje wcale nie będzie lepiej, bo muszę już zająć się aplikacją na studia, zrobić portfolio... Póki co zaczęłam pisać coś do szuflady, ale nie pokażę tego dopóki nie skończę, bo nie chcę was znowu zawieść.

      E.

      Usuń
  4. Trochę wpisów w tym wątku naprawdę jest.Dodatkowo ta grafika na tym blogu wygląda bardzo ciekawie.

    OdpowiedzUsuń