poniedziałek, 26 września 2016

NOWY BLOG

Cienka granica między miłością a nienawiścią napisana przez Short-circuit-Soulmate to fanfiction skupione wokół Hermiony Granger i Draco Malfoya, osadzone w tzw. Alternatywnym Uniwersum (AU). Akcja tego fanficiton ma niewiele wspólnego z kanonem utworzonym przez J.K. Rowling. W tej opowieści Voldemort nigdy nie spotkał się z Harrym na cmentarzu i nie został wskrzeszony, a Hermiona nie zaprzyjaźniła się z Harrym i Ronem, gdyż zostali przydzieleni do innych domów. 

Srebrni Huncwoci to grupa najpopularniejszych chłopaków w szkole. W jej skład wchodzą Harry, Ron, Blaise i Draco – paczka przyjaciół ze Slytherinu. Hermiona Granger jest jedną z najbardziej nielubianych uczennic. Przyjaźni się jedynie z Nevillem Longbottomem, który, tak jak ona, jest w Gryffindorze. Oboje prześladowani są przez Srebrnych Huncwotów. Pewnego dnia Blaise Zabini postanawia odkryć, co sprawia, że Draco znęca się nad dziewczyną.

3 komentarze:

  1. Przeczytałam pierwszy rozdział, zostawiłam komentarz i czekam na kontynuację. :) Cieszę się, że nie znikasz, a coś tłumaczysz i publikujesz.
    W międzyczasie, jakbyś miała ochotę, nieśmiało zapraszam na mój nowy blog, wciąż się rozkręca, dopiero drugi (po prologu) rozdział, ale miło by mi było dostać jakiekolwiek sugestie, słowo. :]
    Pozdrawiam,
    Serpensortia

    OdpowiedzUsuń
  2. Im więcej nowych blogów będzie na internecie tym na pewno będzie lepiej.Takie jest moje zdanie na ten cały temat.

    OdpowiedzUsuń