środa, 30 sierpnia 2017

Cześć, żyję. A wy?

Generalnie nie chciałam już zaśmiecać tego bloga swoimi ogłoszeniami, ale cóż mogę zrobić, skoro nadal, mimo braku postów, odwiedza go minimum 300 osób dziennie? Jesteście świetni, serio.

Piszę tego posta, żeby dać Wam znać, że żyję, a nawet trzymam się super. Część z Was pewnie się ucieszy, a część tej części jeszcze bardziej, bo powiem, że moje super-trzymanie-się przekłada się właśnie na 57 (słownie: pięćdziesiątą siódmą) stronę nowego opowiadania, które piszę sobie już od września zeszłego roku. Sprawa wygląda tak, że publikuję go od prawie miesiąca, a mam 500 wyświetleń.

Jeżeli ktoś jest zainteresowany, to serdecznie zapraszam na moje nowe opowiadanie "Patrząc zbyt uważnie", które dzisiaj otrzymało cudowną szatę graficzną, którą zaraz się pochwalę. Dla krótkiego wyjaśnienia, jest to fanfiction zawierające elementy Dramione, Fremione, Hinny i kilku innych pairingów. Długie wyjaśnienie znajdziecie poniżej.


Życie Harry'ego Pottera jest idealne. Ma wspaniałą rodzinę, chodzi do wymarzonej szkoły i mieszka w rajskim miasteczku na północno-zachodnim wybrzeżu Kornwalii. Jego przyjaciele również cieszą się życiem szytym na miarę. Rodzina Weasley jest liczna i bardzo barwna, Hermiona Granger jest pilną uczennicą, a Draco Malfoy mieszka w ogromnym szlacheckim dworze.

Jednak ten piękny obraz można tak prosto zburzyć, patrząc zbyt uważnie.

Mam nadzieję, że zachęciłam Was tym opisem i przeczytacie to co do tej pory zamieściłam. Czekam na Wasze komentarze i opinie, które są dla mnie niesamowicie ważne.

Pozdrawiam i do zobaczenia na "Patrząc zbyt uważnie",
E.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz