środa, 1 stycznia 2014

S(m)enty[menty]

Boże, to już naprawdę koniec.
Cholera wie dlaczego użyłam tego powiększenia i pogrubienia litery na początku Sentymentów. To chyba przez epilog.
Wiecie co? Większość autorów w notce pożegnalnej pisze jakieś smenty. Że nie wyobraża sobie życia bez historii, którą napisali, i że teraz nic nie będzie takie samo. Nic tylko wpaść w depresję i strzelić sobie w łeb, albo, co gorsza, obrabować Biedronkę z całego arsenału chusteczek higienicznych.
Ja taka nie będę. Przepraszam wszystkich, których rozczaruję, że moja reakcja nie przypomina tego:


A  prędzej wygląda tak:





Dokładnie. Powiem Wam, że cieszę się, że ta historia dobiegła końca. To mój sukces, skończyłam ją. Więc proponuję, urządźmy drugiego Sylwestra. Cieszmy się tym dniem. Nie porzuciłam Her Draco, bo znaczyło i nadal znaczy dla mnie bardzo wiele. Te kilka miesięcy, które spędziłam nad pisaniem tego bloga z pewnością mnie zmieniło. Poznałam wiele ciekawych osób, a Wasze komentarze były dla mnie odskocznią od prawdziwego życia. W życiu nie lubiło mnie tyle co tyle tu, jako Princess Expecto.

Przeżyłam z Wami niesamowitą przygodę, za którą Wam dziękuję.

Don't cry because it's over. Smile because it happened.

Her Draco 15.06.13-01.01.14

11 komentarzy:

  1. Matko, to na końcu wygląda, jak napis na nagrobku. Data narodzin i śmierci xd
    Nic tylko Avada Kedavra i do przodu xd
    Pozdrawiam z podłogi,
    Cave xd

    OdpowiedzUsuń
  2. Mogę powiedzieć tyle, że twoja historia była niesamowita. Muszę też przyznać, że mam guza, bo gdy przeczytałam napis Epilog to moja reakcja była podobna do tego jak zareagował Zgredek w drugiej części HP, kiedy Harry poprosił go żeby usiadł. Krótko mówiąc- ściana wytrzymała. Cieszę się, że ty się cieszysz, że kończysz tego bloga, aczkolwiek przywiązałam się do tej historii.
    Pozdrówka!
    RosePs

    OdpowiedzUsuń
  3. Rozumiem twoją reakcję i jeśli ja zakończę bloga to moja reakcja będzie chyba identyczna!

    OdpowiedzUsuń
  4. <3 Mam nadzieję, że napiszesz inne historie.. <3 Uwielbiam tą i choć będę za nią ciutkę tęskni to też się cieszę. Pozdrawiam,
    Twoja
    M.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniała historia.
    Czekam na Twoja dalszą twórczość.
    Pozdrawiam
    Hermione Granger

    OdpowiedzUsuń
  6. W sumie, Twoja reakcja mnie nie dziwi. Doprowadziłaś swoje pierwsze opowiadanie do końca, jeszcze z tak dużą liczną wyświetleń, tym samym tworząc jedną z najlepszych historii polskich blogów z parringiem Draco+Hermiona :D
    "Nic tylko wpaść w depresję i strzelić sobie w łeb, albo, co gorsza, obrabować Biedronkę z całego arsenału chusteczek higienicznych." Hahahahahahaha, no nie mogę! XD
    To tak, jak Hermiona: "A teraz bardzo was przepraszam, ale już pójdę spać zanim przez was tu wszyscy zginiemy, lub co gorsza, nas wyleją." ♥♥♥

    Mnie wzięło na płacz przy ostatnich dwóch rozdziałach, a przy czytaniu epilogu ucieszyłam się, że mogłam wziąć udział w tej przygodzie :)
    Dałaś mi wiarę w to, że gdy się człowiek uprze i postara, może stworzyć coś niewiarygodnie wspaniałego. A uwierz mi, że Her Draco is something special :D ♥ Hahaha, po angielsku wszystko lepiej brzmi ;)

    Jak już wcześniej napisałam, to opowiadanie głęboko zakorzeniło się we mnie, w moim sercu i duszy. Nie sądzę, bym o nim szybko zapomniała. Co ja mówię/piszę! Nigdy o tej historii nie zapomnę! ♥
    Na pewno tutaj wrócę, by móc od nowa zaczytać się tym cudeńkiem :3

    Masz niesamowitą wyobraźnię i dar do pisania, więc z niecierpliwością czekam na kolejne dzieła Princess Expecto!

    Hahahaha... Skojarzyłam sobie końcowe dwie linijki, tak samo, jak Cave Inimicum xd
    Do tego mam słabość do tego cytatu: "Don't cry because it's over. Smile because it happened." *-*

    P.S Wybrałaś świetne gify! Kocham Glee i TVD! Nie mogę przestać się patrzeć na gifa z Ianem (aka Damon *.*)!
    P.P.S Myślałaś nad wersją PDF? Pamiętaj, że ja chętna do jej przyjęcia :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Piosenka Depeche Mode - Enjoy the Silence idealnie pasuje do gifa z Damonem (if you know what i mean) ;>
    Nie, nie, nie, nie będę narażać biedronki na straty materialne, ani pozbawiać świata mojej osoby. To byłoby co najmniej okrutne. Uronię łezkę wzruszenia i wytrę ją w gustowną chusteczkę z koronki :')
    Boru, nie mogę uwierzyć, że to już koniec. Niewiarygodnie cieszę się, że kilka miesięcy temu wpadłam na HD. Mogłam poznać cudowną osobę, która kryje się pod pseudonimem Princess Expecto <3
    Nie mogę się już doczekać twoich następnych tworów. Nadal jesteś mi winna opko z Hiddlestonem (ja pamiętam wszystko).
    Dobra, już kończę jęczeć. Jak skończysz PDFa, to wyślesz mi jako pierwszej <3
    Całusy od Zabbstera ^^

    OdpowiedzUsuń
  8. No i co ja mam Ci napisać Princesso? Powiem Ci to:
    Twoja historia była niesamowita, wciągnęła mnie jak narkotyk xD Twoje niektóre teksty powalają na kolana, zmuszając do śmiechu czy choćby uśmiechu :) Twoja kolejna historia na pewno ukaże twój wielki talent tak jak ukazał się w tym opowiadaniu.
    Życzę weny
    Senithion

    OdpowiedzUsuń
  9. Ha, ha, ha :D
    Tylko pamiętaj... mój Damon! <3
    Użyję tego samego gifu, hue, hue, hue xD
    Pozwolisz c'nie? :3
    Z resztą it's my husband, więc... :D

    Pozdrawiam! <3

    ~ Pure - Blood Princess

    OdpowiedzUsuń
  10. Wspaniała historia :) Piękna zakochana para :)
    Pozdrawiam i całuję :*
    Nevaeh Black

    OdpowiedzUsuń